Katarzyna Kamińska-Nobis
Katarzyna Kamińska-Nobis

Marketing Investment Group właściciel sieci sklepów Sizeer, 50 Style i Symbiosis, a także wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, Confront i Feewear planuje w 2013 roku ekspansję swoich sieci oraz renowację niektórych salonów.

– W tym roku planujemy 15 nowych otwarć i remontów w koncepcji Premium. Jak zawsze stawiamy na topowe lokalizacje i nowe inwestycje z potencjałem rozwoju. W najbliższym czasie zostanie otwarty salon Sizeer w CH M1 w Markach oraz rozpoczniemy remont salonu Sizeer w CH Janki – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, Administration and Leasing Director, Marketing Investment Group.

– Intensywnie rozwijamy również koncept 50 Style. Planujemy około 15 otwarć tych sklepów, głównie na zasadach franczyzy – dodaje K. Kamińska-Nobis.

50 style to sieć sklepów z obuwiem sportowym oferujących w niższych cenach produkty znanych marek m.in. Nike, Adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto oraz FeeWear. Obecnie działa około 50 sklepów tej sieci.

– 50 Style to koncept wolumenowy. To znaczy, że nasz klient na dużej powierzchni może liczyć na interesujący i bardzo szeroki wybór produktów z kategorii odzież, obuwie, akcesoria – mówi Kamińska – Nobis.

Z kolei Sizeer – multibrandowa sieć, oferująca odzież i obuwie z kategorii sportstyle i lifestyle – ma obecnie blisko 70 salonów zlokalizowanych w całej Polsce.

– Praca nad koncepcją Premium trwa od końca 2010 roku. Dzięki strategii, którą konsekwentnie realizujemy poprzez nowe otwarcia i wdrażamy – poprzez remonty istniejących salonów – utrzymujemy swoją pozycję i jesteśmy największą siecią multibrandową w kraju. Sizeer Premium to inwestycja, która się opłaca – podkreśla Kamińska-Nobis.

Obecnie do Marketing Investment Group łącznie należy w Polsce około 130 sklepów. Spółka prowadzi też sklepy internetowe  e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl oraz GaleriaMarek.pl. MIG jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych.

Przedstawiciele sieci będą obecni podczas Shopping Center Forum 2013. SCF jest cyklicznym spotkaniem najemców i inwestorów centrów handlowych, organizowanym od 2005 r. Jest to największa tego typu impreza w Polsce i Europie Środkowej. Forum odbywa się dwa razy do roku: na wiosnę (1 dzień) i na jesieni (2 dni). Wiosenna edycja Forum w 2013 r. odbędzie się 7.03.2013 w Hotelu Hilton w Warszawie.