Remigiusz Banach, Marionnaud: na SCF 2013 będziemy poszukiwać nowych lokalizacji

Remigiusz Banach, Store Portfolio Manager, Marionnaud Parfumeries

Remigiusz Banach, Store Portfolio Manager, Marionnaud Parfumeries

– Udajemy się na Shopping Center Forum w celu nawiązania nowych kontaktów i poszukiwania lokalizacji dla sieci Marionnaud na rok 2013 i kolejne lata. Chcemy również spotkać się z naszymi obecnymi partnerami oraz omówić kwestie biznesowe w sprzyjającej atmosferze – powiedział portalowi Retailnet Remigiusz Banach, Store Portfolio Manager Marionnaud Parfumeries.

– Uważam taką formę kontaktu za niezstąpioną i dającą możliwość swobodnej konwersacji oraz wymiany doświadczeń. Jest to jeden z wielu powodów dla których zdecydowaliśmy się kolejny raz na udział w SCF. Ponadto forum pozwala zapoznać się z wieloma projektami w jednym miejscu, a także uzyskać informacje o rynku retail w Polsce.

Marionnaud Parfumeries to międzynarodowa sieć luksusowych perfumerii założona we Francji w 1984 roku przez Marcela Frydmana. Właścicielem Marionnaud jest Grupa AS Watson. Obecnie na świecie znajduje się ponad 1,3 tys. salonów Marionnaud.

Na polskim rynku sieć perfumerii działa od 8 lat i liczy 36 lokali. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych m.in. w: CH Reduta i Blue City w Warszawie, CH Silesia City Center w Katowicach, Drukarnia Bydgoszcz i innych. Za rozwój salonów jest odpowiedzialna firma Asko sp. z o.o. Średnia powierzchnia jaką spółka bierze pod uwagę to format 150-170 mkw. z dużą witryną, w dobrze widocznym i skomunikowanym miejscu. Powierzchnia ta może być większa lub mniejsza, wszystko zależy od formatu projektu, jego wielkości, lokalizacji oraz konkurencji. Kolejne perfumerie Marionnaud będą lokalizowane w dużych miastach jak Wrocław, Szczecin, Gdańsk, a także w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców.

W perfumeriach Marionnaud sprzedawane są produkty do pielęgnacji i makijażu, zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do kąpieli oraz akcesoria kosmetyczne. Sieć oferuje wyroby ponad 130 światowych i polskich marek kosmetycznych, a wśród nich m.in.: Lancôme, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, Hugo Boss, Armani, Guerlain, Estée Lauder, Clinique, Calvin Klein, Gucci, Kenzo, L’Oréal Paris. Marionnaud posiada także własne linie preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała: Marionnaud BIO, Marionnaud Skincare oraz linię produktów do kąpieli Marionnaud Bathline.

Shopping Center Forum 2013 Spring Edition odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum weźmie udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016