Pepco
Pepco

Po doskonałym przyjęciu oferty Pepco przez polskich klientów, firma zdecydowała się na otwarcie pierwszych dwóch sklepów na Słowacji. Salony firmy znalazły się w miejscowości Žilina.

– W obecnym roku planujemy uruchomić pierwszych 20 sklepów na terenie Słowacji. Tym samym rozpoczynamy naszą ekspansję w krajach CEE, którą będziemy prowadzić w kolejnych latach równocześnie z ekspansją na rynku polskim – mówi Marcin Stańko, dyrektor ds. operacyjnych Pepco Poland.

Pepco jest jedną z największych sieci dyskontowych w Polsce. Firma do końca 2013 roku otworzy 80 nowych punktów sprzedaży, a w 2014 roku planuje mieć już w sumie 600 sklepów w naszym kraju.

Obecnie Pepco posiada 407 punktów handlowych w Polsce o średniej powierzchni 350 mkw. Są one otwierane w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych oraz przy ulicach handlowych. W lutym w ramach sieci zostanie otwartych 8 nowych sklepów m.in. w: Krakowie, Poznaniu, Legnicy, Białymstoku i Gdańsku.

Spółka rok 2012 zakończyła z 402 sklepami. Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Spółka deklaruje, że co miesiąc będzie w naszym kraju powstawać do 10 punktów sprzedaży.