Carrefour: nowa strategia rozwoju w Polsce

Carrefour

Carrefour

Carrefour w wyniku spowolnienia gospodarczego planuje wprowadzić agresywną politykę cenową. Prezes Carrefour Polska zapowiada dalszy rozwój w naszym kraju.

Jak pisze portal Gazeta.pl Carrefour odczuł najbardziej skutki kryzysu w Polsce w listopadzie i grudniu 2012 roku. Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska twierdzi, że firma chce umocnić swoją pozycję na naszym rynku i zamierza otwierać markety w różnych formatach.

Nowa strategia Carrefour to przede wszystkim wprowadzenie niższych cen, które mają przyciągnąć klienta – pisze Gazeta.pl. W 2012 roku głównym celem firmy był rozwój sieci franczyzowej. Wspólnie z partnerami otwarto ponad 170 sklepów, a rok ubiegły zakończono z liczbą prawie 300 sklepów franczyzowych.

Każdego miesiąca Carrefour otwiera 15-20 nowych sklepów. Jak twierdzi Jean Anthoine, w 2013 roku firmie uda się utrzymać tempo otwarć na poziomie ok. 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie.

Firma Carrefour w Polsce skupi się w 2013 roku na rozwoju formatów, które najbardziej przyciągają klientów, planuje otwarcia w formie sklepów osiedlowych.

Jak pisze portal w 2013-2014 roku firma przewiduje otwarcie dwóch hipermarketów i budowę centrum handlowego przy istniejącym już hipermarkecie w Sochaczewie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 placówek Carrefour w różnych formatach.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016