LPP: przychody ze sprzedaży w styczniu wyższe o 6 proc.

Salon Reserved

Salon Reserved

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2013 roku przez firmę LPP SA wyniosły ok. 249 mln zł i były wyższe od osiągniętych w styczniu roku poprzedniego o ok. 6 proc. – informuje w raporcie spółka odzieżowa LPP SA. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 48 proc. i była wyższa od osiągniętej w styczniu 2012 roku o 3 punkty procentowe.

Jak już informowaliśmy w portalu Retailnet, LPP prowadzi zaawansowane prace związane z otwarciem sklepu internetowego swojej flagowej marki Reserved. Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA potwierdził w rozmowie z naszą redakcją, że e-sklep brandu zostanie otwarty w pierwszym kwartale 2013 roku.

Do końca 2013 roku marki LPP będą posiadać swoje sklepy internetowe działające na tej samej, nowoczesnej platformie co Reserved.

Ponadto spółka przygotowuje się do otwarcia sklepów nowej marki Sinsay. 1 marca 2013 roku ruszy około 20 salonów tego brandu w różnych centrach handlowych m.in. w: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi czy Poznaniu. Do końca marca sieć będzie liczyć 30 sklepów. Salony Sinsay powierzchnią będą zbliżone do sklepów Cropp i House, w przedziale 200-400 mkw.

Sklepy zlokalizowane będą przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. Marka Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP, której asortyment przeznaczony jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek.

Wiceprezes zarządu spółki LPP zapowiedział, że do końca roku rozpocznie działalność także sklep online marki Sinsay.

Na dzień 30 września 2012 roku sieć detaliczna LPP liczyła: 330 salonów Reserved, 282 Cropp, 242 House oraz 139 Mohito.

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016