Jacek Kosmulski
Jacek Kosmulski

Obecnie marka Agio oferująca bieliznę sprzedawana jest w sklepach o charakterze multibrandowym na terenie całej Polski. W planach marki jest dynamiczny rozwój sieci sklepów firmowych, które Agio planuje otworzyć we wszystkich rodzajach galerii handlowych.

Pierwszy salon firmowy Agio zostanie otwarty 9 lutego w warszawskim Centrum Handlowym Blue City. Lokal będzie miał 36 mkw. powierzchni i będzie sklepem pilotażowym.

Uwaga marki, jak dowiedziała się redakcja portalu Retailnet, od teraz skoncentrowana będzie nie tylko na prestiżowych galeriach usytuowanych w topowych lokalizacjach cieszących się uznaniem lokalnych społeczności, lecz także na mniejszych centrach handlowych. Marka planuje również otwarcie sklepu o charakterze outletowym.

– Wszystkie te działania będą podstawą do uruchomienia sieci franczyzowej i stworzenia sieci sklepów partnerskich.  Obecnie istotną kwestią jest feedback ze strony konsumentów odnośnie konceptu sklepu w Blue City. Z punktu widzenia krótkoterminowej strategii dystrybucji priorytetem marki jest otwarcie jak największej liczby sklepów, by osiągnąć pozycję lidera rynkowego w swoim segmencie. Oszacowanie docelowej ilości sklepów będzie możliwe pod koniec 2013 roku – mówi w rozmowie z portalem Retailnet.pl Jacek Kosmulski, Sales and Marketing Director, Agio sp. z o.o.

W przyszłości spółka Agio planuje otworzyć kolejne sklepy firmowe w większych miastach na terenie kraju. Głównym zainteresowaniem Agio są większe aglomeracje miejskie charakteryzujące się dynamicznym rozwojem takie jak: Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin czy Wrocław. Kolejnym etapem będzie ekspansja w średniej wielkości miastach, które także pozostają w kręgu zainteresowania marki. Jednakże tego typu projekt, zdaniem zarządu sieci, musi być podzielony na etapy. Pierwszym z nich będzie budowa własnej dystrybucji w największych miastach.

Plany otwarcia pierwszego firmowego sklepu właśnie w Blue City pojawiły się kilka miesięcy temu. – Uwaga Agio skupiła się na tej lokalizacji, bowiem jest to centrum czwartej generacji, które łączy powierzchnie komercyjne, rozrywkowe oraz biurowe, co podnosi jego prestiż oraz zainteresowanie wśród konsumentów. Centrum Handlowe Blue City dba również o zapewnienie klientom dodatkowej rozrywki, organizując różnego typu eventy, czego świetnym przykładem są Wybory Miss Egzotica, których partnerem oraz sponsorem jest marka Agio. Wszystko wskazuje na to,  że będzie to udany początek budowy sieci dystrybucji poprzez firmowe sklepy Agio – wyjaśnia Jacek Kosmulski.