CCC: wzrost przychodów ze sprzedaży w styczniu 2013

Salon CCC

Salon CCC

Przychody sieci obuwniczej CCC w styczniu 2013 wyniosły 68,7 mln zł, czyli były o 3,6 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za styczeń wyniosły 64,6 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 8,8 proc.

Jak już informowaliśmy, w 2013 roku sieć sprzedaży sieci obuwniczej zwiększy się o 140-150 sklepów. W tym około 100 punktów handlowych powstanie za granicą. Tym samym powierzchnia handlowa może wzrosnąć o 60 tys. mkw. Priorytetem na ten rok jest rozwój sieci w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii –poinformowali przedstawiciele spółki.

Wcześniej spółka planowała w 2013 roku poszerzyć posiadaną sieć o 120 sklepów CCC. Informowano, że co najmniej 40 salonów sprzedaży powstanie w Polsce, 25 w Czechach i na Słowacji, 25 na Węgrzech i co najmniej 20 w Rumunii. Powierzchnia handlowa miała się powiększyć o 47 tys. mkw.

Spółka CCC oprócz salonów sieci CCC jest także właścicielem marki Lasocki, Quazi i Boti. Obecnie sieć stanowi ponad 700 sklepów. W Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech spółka zamierza rozwijać sieć sklepów własnych, natomiast w Rosji, Rumunii i krajach nadbałtyckich przez franczyzę. Zarząd spółki nie wyklucza również rozwoju w Kazachstanie i na Ukrainie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016