Bogusz Kruszyński, Redan: TextilMarket w tym roku zwolni tempo rozwoju

Bogusz Kruszyński

Bogusz Kruszyński

Należąca do Grupy Redan odzieżowa sieć dyskontowa TextilMarket  na koniec 2012 roku dysponowała 275 sklepami. Powierzchnia handlowa sieci w minionym roku powiększyła się o 10 proc. do 60,8 tys. mkw.

– W bieżącym roku w sieci TextilMarket zwalniamy tempo rozwoju, aby skoncentrować się na zmaksymalizowaniu jej rentowności. Jednakże Grupa nadal będzie otwierać nowe sklepy i rozwijać swoją działalność – poinformował Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan SA.

Według wstępnych szacunków segment dyskontowy spółki Redan zapewnił w minionym roku 223,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost r/r o 14 proc. Szacunkowa marża handlowa w 2012 r. wyniosła 39 proc. i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

– Nasi klienci doceniają przede wszystkim szerokość oferty i bardzo niskie ceny w relacji do jakości sprzedawanych produktów. Tym bardziej, że duża część naszych towarów pochodzi od renomowanych polskich producentów (np. Gatta). W tym roku celem jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży co najmniej na poziomie ubiegłego roku – dodaje Kruszyński.

Sieć TextilMarket posiada pełną ofertę odzieży dla całej rodziny. Jest ona uzupełniona także obuwiem oraz tekstyliami domowymi. Sklepy są zlokalizowane głównie w małych i średniej wielkości miastach w Polsce.

Redan SA oprócz sieci TextilMarket jest także operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash.

Reklama

Galeria Jurajska