Monika Jedlińska, Ochnik: sprzedaż w e-sklepie zwiększyła się o 30 proc. w 2012 roku

Wizualizacja Galerii Narew w Łomży

Wizualizacja Galerii Narew w Łomży

– Sklep internetowy Ochnik jest najlepszym punktem sprzedaży spośród wszystkich sklepów detalicznych. W 2012 roku sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji wzrosła o 30 proc. w porównaniu do roku 2011 – powiedziała portalowi Retailnet Monika Jedlińska Commerce & Web Manager w spółce Ochnik.

– Obecnie pracujemy nad wersją anglojęzyczną e-sklepu, który chcemy uruchomić w krajach Unii Europejskiej.

Sklep internetowy Ochnik został uruchomiony w październiku 2009 roku www.sklep.ochnik.com. Zakupów w sklepie można dokonać na trzy sposoby: przez stronę internetową, mailowo i telefonicznie. Dostępne są trzy formy płatności: za pobraniem u kuriera, przedpłata przelewem na konto lub przez system płatności online. Zamówiony towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem dwóch firm kurierskich GLS lub DHL (Klient dokonuje wyboru samodzielnie). Nie ma możliwości odbioru osobistego czy w dowolnym salonie firmowym. Koszty przesyłek są uzależnione od wysokości zamówienia i sposobu dokonania płatności, próg darmowej przesyłki zaczyna się już dla zamówień od 250 zł. Klienci zagraniczni mają możliwość regulowania należności w euro.

Firma Ochnik sp. z o.o. została utworzona w 1989 roku. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży, galanterii skórzanej oraz dodatków. Obecnie funkcjonuje 65 salonów firmowych o powierzchni od 60 do 90 mkw. Sklepy są zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych w całej Polsce (najwięcej znajduje się w woj. mazowieckim i śląskim). Siedziba firmy mieści się w Garwolinie. Firma w zeszłym roku uruchomiła trzy salony, w tym pierwszy w Niemczech w centrum handlowym Lohr Center Koblenz.

Ochnik planuje w pierwszej połowie roku uruchomić dwa nowe punkty w galeriach handlowych (w Factory Warszawa Annopol i CH Galaxy Szczecin). Kolejne cztery sklepy ruszą w drugiej połowie 2013 roku m.in. w CH Wzgórze w Gdyni, Galerii Amber w Kaliszu i CH Felicity w Lublinie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016