Pimkie: spółka wstrzymuje otwarcia sklepów w 2013

Salon Pimkie

Salon Pimkie

– W 2013 roku spółka Pimkie nie będzie uruchamiać nowych sklepów w Polsce. Planowaliśmy otworzyć trzy salony, jednak centrala postanowiła wstrzymać ekspansję w tym roku ze względu na ograniczenia budżetowe. Kolejne otwarcia zostały przeniesione na 2014 rok – powiedziała portalowi Retailnet Marta Kaim kierownik regionalny Pimkie Mode Polska sp. z o.o.

– Według planów w Polsce będzie funkcjonować 15 salonów Pimkie. Wszystkie będą lokalizowane w galeriach i centrach handlowych.

– W 2012 roku uruchomiliśmy dwa sklepy Pimkie: w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska o powierzchni 151 mkw. oraz w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu o powierzchni 150 mkw. Tyle samo otwarć było w 2011 roku – dodała Marta Kaim.

Pimkie Mode Polska Sp. z o.o. jest przedstawicielem na Polskę francuskiej marki Pimkie. Salony Pimkie oferują odzież dla młodych pań. W asortymencie marki można znaleźć ubrania, akcesoria, obuwie, a także bieliznę. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 120-200 mkw. tylko w galeriach handlowych. Największy sklep w Polsce znajduje się w galerii Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu o powierzchni 179 mkw. Obecnie na terenie kraju działa 8 salonów marki Pimkie w centrach handlowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016