OTCF: 50 sklepów 4F w 2013 roku

Sklep 4F

Sklep 4F

– Rok 2013 będzie kolejnym rokiem intensywnych otwarć sklepów pod szyldem 4F. Planujemy uruchomienie około 50 placówek, zarówno własnych, jak i depozytowych. Obecnie możemy potwierdzić 13 otwarć. Nasza sieć ma mocną pozycję na południu Polski, obecnie chcemy wzmocnić obecność w Polsce centralnej oraz na północy – powiedziała portalowi Retailnet Małgorzata Gabryś, pełnomocnik ds. rozwoju 4F

Spółka OTCF uruchomiła 86. salon sieci 4F. Tym razem sklep został otwarty w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Lokal o powierzchni sprzedażowej 170 mkw. znajduje się na poziomie -1. – To drugi sklep naszej sieci w Trójmieście. Naszym celem jest konsekwentny i stabilny rozwój poprzez otwierania nowych sklepów, a Galeria Bałtycka jest jednym z najbardziej prestiżowych punktów handlowych na Pomorzu – dodała Małgorzata Gabryś.

Obecnie w Polsce działa 86 salonów marki 4F, głównie w centrach handlowych. Sklepy 4F mają powierzchnię od 80 do 200 mkw. Produkty firmy można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. OTCF otwiera sklepy własne i franczyzowe.

Sklepy własne zajmują średnio 150 mkw. powierzchni. Sklepy franczyzowe mierzą średnio 100 mkw., a stoiska franczyzowe mają 50 mkw. powierzchni.

4F to sklepy oferujące odzież do aktywnego wypoczynku i uprawiania sportu. Marka została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – firmę działającą na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat. W obecnej postaci pojawiła się po raz pierwszy kilka lat temu, kiedy to wyewoluowała ze stworzonej w 2002 roku marki 4FUN. Obecnie OTCF sp. z o. o. jest wiodącym w Polsce producentem odzieży i sprzętu sportowego, a także właścicielem marek: FOB, Outhorn oraz Wild Nature.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016