Intersport Polska: niższe przychody ze sprzedaży

Sklep Intersport

Sklep Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2013 roku wyniosły ponad 26 mln zł. Są one niższe o 2,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku, w którym spółka odnotowała rekordowe przychody ze sprzedaży w wysokości blisko 27 mln zł.

Spółka Intersport Polska SA, od 2005 roku jest członkiem międzynarodowej Grupy Interport i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem Intersport na terenie Polski. Spółka prowadzi działalność handlową w ponad 30 salonach własnych, które zlokalizowane są w ponad 20 miastach Polski.

Podstawowa działalność spółki polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce.

Grupa Intersport działa w 37 krajach. Operuje siecią ponad 5,2 tys. sklepów. Ponad 80 proc. przychodów Grupy Intersport generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 21 proc. udział w tym rynku.

Przypomnijmy, Grupa Intersport (Intersport International Corporation) pod koniec 2012 roku przejęła amerykańską spółkę The Athlete’s Foot (TAF), posiadającą 420 sklepów z obuwiem sportowym działających w 27 krajach. Transakcja, jak zapowiadali przedstawiciele spółki, ma poprawić pozycję konkurencyjną Grupy Intersport, a także jej licencjobiorców i franczyzobiorców.

Reklama

Galeria Jurajska