Sklep Pepco
Sklep Pepco

Na koniec 2012 roku sieć Pepco liczyła 402 sklepy. – Plany spółki zakładają otwieranie rocznie 80-100 sklepów, tak żeby szybko było ich w Polsce około 600 – powiedział Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Poland sp. z o.o.

Przedstawiciele spółki Pepco Poland, w tym Marcin Stańko, będą uczestnikami wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013.

Obecnie Pepco posiada 407 punktów handlowych o średniej powierzchni 350 mkw. Są one otwierane w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych oraz przy ulicach handlowych. W lutym w ramach sieci zostanie otwartych osiem nowych sklepów m.in. w Krakowie, Poznaniu, Legnicy, Białymstoku i Gdańsku. Ostatnio firma zdecydowała się na otwarcie pierwszych dwóch sklepów na Słowacji. Salony Pepco znalazły się w miejscowości Žilina.

Pepco to sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niższych cenach. Zgodnie z deklaracjami spółka chce stać się największą, najlepszą, najtańszą i najbardziej znaną w Polsce marką tanich sklepów odzieżowo-przemysłowych.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Shopping Center Forum 2013 Spring Edition odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum weźmie udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl. .