Katarzyna Kamińska-Nobis, MIG: rozpoczynamy od ekspansji w centralnej Polsce

Katarzyna Kamińska-Nobis

Katarzyna Kamińska-Nobis

Grupa MIG rozpoczyna rok 2013 inwestycjami w koncept Sizeer Premium. Lokal o powierzchni 133 mkw. został otwarty w CH M1 w Markach pod Warszawą. W sumie sieć Sizeer ma obecnie 67 salonów zlokalizowanych w całej Polsce.

– Aglomeracja warszawska to jeden z najważniejszych regionów, w których chcemy rozwijać nasze koncepty. Nie może tam zabraknąć marki Sizeer, która z powodzeniem funkcjonuje w największych i najważniejszych miastach w Polsce. W grudniu ubiegłego roku otworzyliśmy salon Sizeer w CH Arkadia w Warszawie – stolica zawsze była priorytetem w naszych planach handlowych. Dlatego rok 2013 rozpoczynamy właśnie od ekspansji w centralnej Polsce. Salon Sizeer Premium w Markach, to kolejny obok tych – zlokalizowanych w Jankach i na Targówku, które z sukcesami funkcjonują na obrzeżach Warszawy – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis – dyrektor Departamentu Administracji i Najmu w Marketing Investment Group.

W salonie Sizeer są obecne produkty takich marek jak Nike, adidas, Reebok, Lacoste, Converse, Timberland, Helly Hansen, Puma, Ecco, New Era, Confront. Na wiosnę sieć planuje wprowadzenie kolejnych brandów.

Sizeer Premium to dedykowane kolekcje i limitowane linie, które nie są dostępne w innych sklepach. Produkty – ikony Reebok, unikatowe modele marki Jordan czy SMU to produkty na wyłączność sieci.

Właścicielem wszystkich salonów Sizeer jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, Confront, Feewear, a także właściciel sieci  50 Style oraz centrum B2B Pro-Game.

Reklama

Galeria Jurajska