Kan: nowy sklep Tatuum w żywieckiej galerii

Sklep Tatuum

Sklep Tatuum

14 lutego w Galerii Lider w Żywcu zostanie otwarty pierwszy sklep marki odzieżowej Tatuum w tym mieście. Nowy punkt sieci zajmie lokal o powierzchni 56 metrów kwadratowych. Marka Tatuum należy do łódzkiej firmy Kan sp. z o.o., która w swoim portfolio posiada również markę Coyoco.

Jak informował portal Retailnet Jacek Ulowski, dyrektor finansowy Kan sp. z o.o. – W maju br. uruchomimy sklep Tatuum w centrum outletowym Fashion House w Moskwie. Kolejne punkty sieci powstaną w drugiej połowie 2013 roku.

Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy 59 salonów własnych oraz ok. 12 franczyzowych., natomiast Coyoco – 10. 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach i na Węgrzech. Salony Tatuum znajdują się m.in. w warszawskich Złotych Tarasach i CH Arkadia, gdańskim Centrum Alfa i Galerii Bałtyckiej, krakowskiej Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej. Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw. Marka Tatuum oferuje odzież męską i damską. Spółka od marca 2012 prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym.

W 2012 roku spółka uruchomiła cztery salony własne Tatuum i dwa Coyoco m.in. w łódzkiej galerii handlowej M1 (pow. 126 mkw.), w Pasażu Łódzkim (pow. 150 mkw.), Nova Park Gorzów Wielkopolski, Galerii Rzeszów. Ruszył również sklep franczyzowy Tatuum w płockiej galerii Atrium Mosty. Firma otworzyła też pierwszy salon na Ukrainie, w centrum handlowym Global w mieście Żytomierz.

Podmioty zainteresowane otwarciem sklepu na zasadzie franczyzy powinny posiadać lokal o powierzchni od 70 do 150 mkw. (w zależności od potencjału handlowego danego miasta) w atrakcyjnym miejscu bądź mieć możliwość wynajęcia powierzchni handlowej spełniającej te warunki. Ponadto zainteresowani powinni dysponować kwotą około 350 tys. zł na pokrycie kosztów adaptacji lokalu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016