Caelum Development: będą zmiany w gronie najemców Galerii Młyńskiej

Galeria Młyńska

Galeria Młyńska

Rok 2012 był dla Galerii Młyńskiej w Raciborzu kontynuacją trendu wzrostowego z lat poprzednich, choć z nieco niższym tempem zmian. W minionym roku wskaźnik footfall wzrósł o 7 proc., a obroty o 14 proc.

– W ostatnich  latach  Galeria Młyńska notowała ponadprzeciętne tempo wzrostu wyników komercyjnych. Nieprzerwany trend udało się podtrzymać w poprzednim roku. Naturalnie, z każdym kolejnym okresem osiąganie jeszcze wyższych wskaźników jest co raz trudniejsze – komentuje Łukasz Tomczak, reprezentujący Caelum Development.

W obiekcie, należącym do grupy Caelum, waży się los kilku 5-letnich umów najmu. Obecnie inwestor prowadzi rozmowy z kilkoma nowymi markami, które planują debiut w Raciborzu, zatem w tym roku szykują się istotne zmiany w tenant-mixie Galerii Młyńskiej.

– To, co cieszy nas przede wszystkim, to doskonałe wskaźniki affordibility ratio w obiekcie, które potwierdzają handlowy potencjał Raciborza i podobnych jemu miast. Nasze portfolio skupia się przede wszystkim w średnich i małych miastach w Polsce. Są to dość specyficzne, nierzadko trudne lokalne rynki. Wyzwania, które stoją przed innymi zarządcami, którzy planują rozwój w tym kierunku, są już za nami. Można rzec, że specjalizujemy się właśnie w tym sektorze rynku, a wyniki Galerii Młyńskiej  tego dowodzą – dodaje Tomczak.

Galeria Młyńska została otwarta w maju 2008 roku. Na trzech poziomach handlowych znajdują się salony takich marek, jak m.in. Reserved, CCC, Drogeria Natura, House, Top Secret, Diverse, Apart.

Na liście obiektów należących do Caelum znajdują się m.in.: CH Nova Park (Gorzów Wielkopolski), Galeria Askana (Gorzów Wielkopolski), Galeria Młyńska (Racibórz), Wratislavia Center (Wrocław), Galeria Wisła (Płock).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016