Discount Retailer of the Year 2013
Discount Retailer of the Year 2013

O nagrodę w kategorii Discount Retailer of the Year 2013 w wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013 powalczą trzy najlepiej, zdaniem Jury, rozwijające się sieci dyskontowe w Polsce.

Nominację otrzymały Pepco, Lidl oraz Biedronka.

Jury, w skład którego wchodzą eksperci z największych firm badawczych i doradczych takich jak Jones Lang LaSalle, Savills, Cushman & Wakefield, BOIG, Colliers International.

– Chcemy docenić nominowane sieci przede wszystkim za dynamiczną ekspansję oraz za kształtowanie polskiego rynku sklepów dyskontowych – powiedziała Ewa ściubidło, Associate Director BOIG.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w skład której wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. Obecnie na rynku europejskim funkcjonuje około 9 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.

Sieć Pepco ma obecnie ponad 400 sklepów i co miesiąc otwiera od kilku do kilkunastu nowych placówek.  Do końca 2013 roku spółka otworzy około 80 nowych punktów, a w 2014 roku planuje mieć już w sumie 600 sklepów.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci detalicznej Biedronka, ma obecnie ponad 2,1 tys. sklepów w ponad 800 lokalizacjach i także planuje dalszą ekspansję.

Zwycięzcę w kategorii Discount Retailer of the Year 2013 poznamy 7 marca 2013, podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Uroczystość odbędzie się w Warszawie, w hotelu Hilton.

Więcej informacji na stronie scf.retailnet.pl