Neinver: debiut marki Homeoutlet

Homeoutlet

Homeoutlet

W  należącym do Neinver Centrum Outlet Factory Kraków, z początkiem lutego 2013 otwarto pierwszy w Polsce outletowy sklep z wyposażeniem kuchni i jadalni klasy premium – Homeoutlet.

Homeoutlet to miejsce, gdzie można znaleźć markowe produkty – prezenty, dodatki do domu, praktyczne wyposażenie kuchni, zastawę stołową i akcesoria do jadalni. Sieć oferuje produkty takich marek, jak np. Villeroy & Boch, Fissler czy Zwilling w atrakcyjnych cenach – zawsze niższych od cen rynkowych.

Sklep w Centrum Outlet Factory w Krakowie jest pierwszym lokalem sieci Homeoutlet. Otwarcie miało miejsce 2 lutego. W najbliższej przyszłości planowane jest otwarcie sklepów tej sieci w centrach Factory w Poznaniu i w Annopolu w Warszawie.

Oferta salonu obejmuje wyposażenie kuchni, zastawę stołową, a także praktyczne i designerskie akcesoria oraz dekoracyjne dodatki do wnętrz. Dzięki temu, że asortyment sklepu stanowią głównie końcówki kolekcji, nadwyżki magazynowe czy krótkie serie, które nie trafiły do masowej sprzedaży, produkty mają ceny outletowe.

Factory Kraków i Futura Park to największe tego typu centrum w Polsce. Centrum zlokalizowane jest w Modlniczce w pobliżu północno-zachodniej  granicy Krakowa, przy zjeździe z autostrady A4, 15 minut od centrum miasta. W outlecie można znaleźć polskie i zagraniczne marki, min.: Mango, United Colors of Beneton, Vero Moda, Puma, Reebok, Solar, Kazar, Simple, Umbro.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecna na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery  w Hiszpanii  oraz  cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016