OTCF: sklepy 4F będą lokalizowane w galeriach handlowych i przy ulicy

Sklep 4F

Sklep 4F

– Nasza sieć 4F to obecnie 86 sklepów, które w większości ulokowane są w centrach handlowych. Przyzwyczajenia zakupowe Polaków w ostatnich latach bardzo się zmieniły i częściej na zakupy udają się właśnie do centrów, niż do pojedynczych sklepów – powiedziała portalowi Retailnet Małgorzata Gabryś, pełnomocnik ds. rozwoju 4F.

– Wiele zależy jednak od lokalizacji, staramy się bowiem otwierać salony własne i depozytowe tam, gdzie jest zapotrzebowanie na naszą markę i gdzie w naturalny sposób klienci udają się na sportowe zakupy. Dobrym przykładem jest tutaj Zakopane, gdzie najlepszą lokalizacją są Krupówki, a centrów handlowych praktycznie nie ma. Dlatego właśnie sklep 4F jest ulokowany przy głównej ulicy zimowej stolicy Tatr.

W 2013 roku spółka planuje uruchomić około 50 sklepów pod szyldem 4F. Obecnie jest potwierdzonych 13 lokalizacji.

W Polsce działa 86 salonów marki 4F, głównie w centrach handlowych. Sklepy 4F mają powierzchnię od 80 do 200 mkw. Produkty firmy można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. OTCF otwiera sklepy własne i franczyzowe.

4F to sklepy oferujące odzież do aktywnego wypoczynku i uprawiania sportu. Marka została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – firmę działającą na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat. W obecnej postaci pojawiła się po raz pierwszy kilka lat temu, kiedy to wyewoluowała ze stworzonej w 2002 roku marki 4FUN. Obecnie OTCF sp. z o. o. jest wiodącym w Polsce producentem odzieży i sprzętu sportowego, a także właścicielem marek: FOB, Outhorn oraz Wild Nature.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016