Francois Vincent, Carrefour: 200 sklepów Carrefour Express w 2013

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

– W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać z partnerami franczyzowymi ponad 200 sklepów Carrefour Express rocznie. Taka dynamika rozwoju planowana jest już w 2013 roku. W styczniu sieć powiększyła się o 10 sklepów franczyzowych, natomiast na luty planowane jest otwarcie aż 18 lokali  – powiedział portalowi Retailnet Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska.

– Carrefour Express jest konceptem biznesowym doskonale dopasowanym do oczekiwań klientów. Profil sklepu może być miejski – z bogatym asortymentem oraz food to go, osiedlowy – przystosowany do codziennych zakupów, może także być dostosowany do strefy wiejskiej – z właściwym dla niej asortymentem. Dzięki temu nie ma przeszkód, aby sklepy Carrefour Express usytuowane były zarówno w centrum miasta jak i na mniejszych osiedlach, czy właśnie w galeriach lub centrach handlowych. Najważniejsze, aby spełniały swoje funkcje względem klientów – dodał Francois Vincent.

Carrefour Polska rozwija dwa formaty sklepów franczyzowych w Polsce. Pierwszy –  Carrefour Express Mini-Market z charakterystycznym zielonym logo liczy od 100 do 500 mkw.powierzchni. Drugi format to Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo – są to sklepy o powierzchni do 100 mkw., otwierane w środowisku typowo miejskim lub na stacji paliw. Sklepy te są samoobsługowe.

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Obecnie w Polsce działa już 300 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek.

Reklama

Galeria Jurajska