Wojciech Tulwin, Recman: w 2013 roku planujemy otwarcie 15 nowych salonów

Wojciech Tulwin, Recman

Wojciech Tulwin, Recman

Recman, sieć oferująca odzież męską z grupy premium obecnie posiada 126 sklepów. Recman sp. z o.o. właściciel marki planuje dalszy rozwój sieci na terenie całego kraju.

– W 2013 roku planujemy otwarcie 15 nowych salonów. Głównie będą to lokale w centrach handlowych. Obecnie intensywnie poszukujemy partnerów w całej Polsce oraz ustalamy szczegółowe plany otwarć poszczególnych salonów. Najbliższe otwarcie planowane jest na marzec w nowopowstałej Galerii Zabrze, a kolejne m.in. w takich miastach jak Lublin, Kielce, Szczecin oraz Elbląg – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Tulwin Brand Manager, Recman sp. z o.o.

Średnia powierzchnia lokali Recman wynosi 90 mkw. Większość salonów zajmuje powierzchnię od 70 do 100 mkw., a wszystkie salony mają łącznie ponad 5 tys. mkw.

– Interesują nas dobrze prosperujące centra i galerie handlowe. Stale poszukujemy partnerów chętnych do otwierania salonów w renomowanych galeriach handlowych na terenie dużych i średnich miast, gwarantując liczne korzyści dla partnerów – podkreśla Tulwin.

Firma Recman istnieje na polskim rynku od 1986 roku. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z wysokogatunkowych materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, stylowe obuwie oraz wyszukane akcesoria.

Obecnie w ramach sieci działa 126 sklepów w tym 47 franczyzowych, 1 własny oraz 78 partnerskich. W połowie tego roku spółka planuje uruchomić także sklep internetowy.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska