Smyk: pierwszy w Warszawie wyprzedażowy sklep ruszy w Factory Annopol

Factory Annopol

Istniejąca na polskim rynku od niemal 36 lat marka Smyk zajmie jeden z największych lokali w Factory Annopol, obiekcie budowanym przez Neinver Polska. Otwarcie zaplanowano pod koniec pierwszego kwartału 2013 roku.

Salon o powierzchni handlowej blisko 600 mkw. uzupełni ofertę 119 innych sklepów w centrum outletowym budowanym na warszawskiej Białołęce.

– Kolejny sklep outletowy w największym centrum wyprzedażowym na Mazowszu to z pewnością korzyść dla klientów. Współpracujemy z marką Smyk od kilku lat, cieszymy się, że swoim asortymentem dla dzieci uzupełni ofertę Factory Warszawa Annopol. Będzie szczególnie atrakcyjny dla rodzin z Białołęki oraz północnych i wschodnich przedmieść Warszawy, a także okolicznych miejscowości – mówi Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska.

– Otwierając pierwszy w Warszawie Smyk w formacie outlet wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Jestem przekonany, że nasza oferta zadowoli rodziców dzieci w każdym wieku. Produkty dostępne w Smyk Outlet, pomimo niższych cen, będą, jak w każdym innym naszym sklepie, cechowały się najwyższą jakością – mówi Marek Łebek, PR & Marketing Manager marki Smyk.

To drugi Smyk działający w Polsce w formule wyprzedażowej. Pierwszy outletowy salon sieci powstał w Factory Poznań w 2010 roku. W centrach handlowych zarządzanych przez Neinver Polska działają w sumie trzy salony tej marki, zajmujące w sumie blisko 3,8 tys. mkw. Trzeci sklep to Smyk Megastore, funkcjonujący od jesieni 2011 roku w krakowskim parku handlowym Futura.

Smyk prowadzi ponad 90 sklepów w całej Polsce. Salony sieci działają również za granicą: na Ukrainie, w Rosji, Rumunii i Turcji.

Factory Warszawa Annopol to już drugie w stolicy centrum wyprzedażowe największej w kraju sieci outlet. Pierwsze Factory – działające w Ursusie – było w 2002 roku jedynym centrum outlet w Polsce. Najnowsza inwestycja Neinver Polska obejmie swoim zasięgiem ponad 3 miliony potencjalnych klientów. Po otwarciu przewidzianym na pierwszy kwartał 2013 roku, będzie w nim funkcjonowało 120 sklepów, takich marek jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, Houese, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Ceny w Factory Warszawa Annopol będą niższe o 30-70 proc. niż w tradycyjnych galeriach handlowych.

Generalnym wykonawcą inwestycji wartej 35 milionów euro jest Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Za komercjalizację Factory Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver.

Reklama

Galeria Jurajska