Stoisko GoldBuyers

– Spółka GoldBuyers nie ma jeszcze potwierdzonych planów odnośnie uruchomienia nowych punktów handlowych w Polsce na 2013 rok. Na pewno nie będziemy lokalizować naszej sieci w miastach poniżej 10 tys. mieszkańców – powiedział portalowi Retailnet Jarosław Polański, prezes zarządu GoldBuyers Polska sp. z o.o.

– Przy wyborze galerii handlowej dla punktów sieci GoldBuyers interesują nas stawki czynszu oraz footfall. Sprawdzamy czy czynsz jest dostosowany do odwiedzalności obiektu.

W Polsce sieć  GoldBuyers będzie liczyła 80 – 100 punktów. Plany jednak są uzależnione od dostępności atrakcyjnych lokalizacji i zapotrzebowania na usługi firmy. Obecnie na terenie kraju działa 16 punktów sieci w galeriach handlowych m.in. w Bonarka City Center, CH M1 Kraków, PH Zakopianka, CH Wola Park (Warszawa), CH Reduta.

Sieć rozpoczęła działalność w naszym kraju w 2011 roku, otwierając na rynku warszawskim 9 stoisk. Punkty GoldBuyers działają w formie wolnostojących stoisk w pasażach komunikacyjnych centrów handlowych. Standardowy butik ma wymiary 2,4m x 2,4m x 2m, ale może być rozszerzony lub zmniejszony w zależności od docelowej lokalizacji.

GoldBuyers to międzynarodowa sieć handlowa zajmująca się wyceną i skupem metali szlachetnych (ze złota, srebra, platyny). Pierwsze sklepy powstały w 2009 roku w Stanach Zjednoczonych. Sieć liczy obecnie ponad 500 punktów handlowych na całym świecie.