Spar

Spar Polska sp. z o.o.  jest właścicielem blisko 120 sklepów Spar funkcjonujących w trzech formatach – Spar Express, Supermarket Spar oraz Eurospar.

Zgodnie z zapowiadaną strategią dynamicznego rozwoju, spółka kontynuuje zwiększanie liczby swoich placówek. Podczas Shopping Center Forum przedstawiciele sieci zaprezentują koncepcję sklepów otwieranych przez spółkę, która w tym roku zamierza uruchomić około 80 nowych placówek.

Docelowo, do 2015 roku Spark Polska planuje uruchomienie 300 nowych sklepów w różnych formatach.

Przypomnijmy, Spar Express to sklepy o powierzchni ok. 200 mkw. z asortymentem produktów spożywczych. Spar Market to format sklepów detalicznych o powierzchni od 200 do 1000 mkw., z pełnym asortymentem produktów spożywczych. Z kolei Eurospar to sklepy o powierzchni od 1000 do 2,5 tys. mkw.

Spar Polska rozpoczął działalność w 1996 r., rok później otwarte zostały pierwsze sklepy należące do sieci. Obecnie w kraju funkcjonuje około 120 punktów detalicznych. Za koordynację działań sieci w skali kraju oraz za wspieranie punktów detalicznych należących do organizacji odpowiada centralne biuro Spar Polska.

Przedstawiciele sieci będą obecni podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013, która odbędzie się w Warszawie, w hotelu Hilton 7 marca 2013 roku. Więcej o wydarzeniu na stronie scf.retailnet.pl