Vistula

Spółka Vistula, właściciel sieci sklepów Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Deni Cler planuje w 2013 roku uruchomić 20 punktów handlowych o łącznej powierzchni 1 tys. mkw. Firma na nowe otwarcia i modernizacje przeznaczy około 6 mln zł.

Według założeń spółki sieć W.Kruk rozszerzy się o 6 sklepów, Vistula o 7 salonów, Wólczanka o 7 sklepów , powstanie też jeden salon Deni Cler.

Ponadto spółka planuje w 2013 roku osiągnąć zysk netto na poziomie 18 mln zł.

Obecnie Vistula zarządza siecią 262 salonów w tym: 75 Vistula, 73 Wólczanka, 80 W.Kruk oraz 34 sklepy Deni Cler.

Przypomnijmy, na koniec III kwartału 2012 roku powierzchnia sprzedaży należącej do Vistula SA sieci detalicznej wynosiła 24 tys. mkw. i była o 3,4 proc. większa niż powierzchnia na koniec III kwartału 2011 roku. Wzrost powierzchni sprzedaży dotyczył zarówno segmentu odzieżowego jak i jubilerskiego. W tym okresie Vistula miała 277,6 mln zł przychodów, 140,7 mln zł zysku brutto ze sprzedaży, 12,5 mln zł zysku operacyjnego i prawie 3,7 mln zł zysku netto.

Spółka dla marek W.Kruk, Wólczanka i Vistula prowadzi sklep internetowy.