Marilyn: 10-15 salonów w 2013 roku

Salon Marilyn

Salon Marilyn

Firma Marilyn nie zamierza zwalniać ekspansji w centrach handlowych. Firma podpisała już umowy najmu z obiektami handlowymi w Szczecinie, Łomży i Gorzowie. Docelowo w 2013 roku ma zostać otwartych 10-15 sklepów oferujących produkty marki.

– Podpisaliśmy kolejne umowy najmu z takimi obiektami handlowymi jak Outlet Park Szczecin, Galeria Veneda w Łomży czy Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Nowe sklepy znajdą się też w CH M1 Poznań, Galerii Olimpia w Bełchatowie, a także zostanie otwarta wyspa handlowa w CH Alfa w Olsztynie – mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, kierownik ds. rozwoju Marilyn. – Planujemy dalszy rozwój naszej sieci. Wciąż poszukujemy odpowiednich lokalizacji w centrach handlowych na terenie kraju.

Lokale marki mierzą średnio od 20 do 60 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw.

Obecnie w Polsce działa 25 salonów własnych marki oraz kilka sklepów franczyzowych. Łącznie sieć Marilyn obejmuje 33 punkty sprzedaży. Firma wciąż poszukuje nowych partnerów biznesowych chcących prowadzić salony franczyzowe.

Firma współpracuje też z sieciami tj.: Rossmann, Auchan czy od niedawna z Drogerią Natura. Marilyn współpracuje z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 20 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno asortyment luksusowy, jak i produkty klasyczne.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska