Wizualizacja Galerii Katowickiej

Przedstawiciele spółki Solar SA poinformowali o połączeniu swoich serwisów. Tradycyjna strona internetowa będzie teraz także pełniła funkcję sklepu internetowego.

Pod wspólnym adresem www.solar-company.com.pl będzie można nie tylko obejrzeć kolekcje, ale także zrobić zakupy w wirtualnym sklepie. Wprowadzone zmiany w opinii zarządu sieci mają ułatwić nawigację w serwisie i usprawnić zakupy on-line.

Polska firma Solar Company SA, właściciel sklepów z odzieżą dla kobiet, swój sklep internetowy uruchomiła w listopadzie 2011 roku. Za wdrożenie e-commerce dla marki odpowiadała spółka Divante.

Sklep on-line umożliwiał zakup produktów z aktualnej kolekcji i w kategorii outlet. Pozwalał także na śledzenie nowinek w kolekcji oraz pomagał w odnalezieniu i zakupie produktów, na które trudno trafić w salonach. Ponadto oferował  narzędzia pozwalające na tworzenie listy zakupów i zapoznanie się z nowinkami kolekcji przed wizytą w sklepie. Zaraz po uruchomieniu sklepu konwersja wynosiła 2,21 proc., a 68 proc. zakupów dokonywano w trakcie pierwszej wizyty.

Solar to polska marka założona w 1989 roku przez trzech współwłaścicieli. Zatrudnia 700 pracowników i posiada 4,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Pierwszy sklep firmowy otwarto w Poznaniu w 1998 roku.

Łącznie Solar ma ponad 230 salonów zlokalizowanych w Polsce, Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi. W Polsce spółka otwiera salony własne, franczyzowe, outletowe oraz partnerskie.