Wojciech Pietrzak
Wojciech Pietrzak

Właściciele Avans sp. z o.o. konsekwentnie realizują plan ekspansji sieci sprzedaży. W styczniu, po zgodzie UOKiK na przejęcie 40 sklepów spółki Havo, zapowiedzieli, że elektromarkety te funkcjonować będą pod marką Avans.

– Sieć elektromarketów należąca do spółki Avans oraz sklep internetowy tej marki już od czterech miesięcy zarządzane są przez nowych właścicieli. W tym czasie otworzyliśmy  siedem nowych obiektów. To początek rozwoju świeżo zakupionej sieci. Przygotowujemy właśnie zmianę brandu 40 sklepów przejętych od Havo, co sprawi, że nasza sieć sprzedaży detalicznej powiększy się do 140 obiektów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Pietrzak, dyrektor ds. rozwoju Avans.

Do końca bieżącego roku spółka Avans zamierza otworzyć jeszcze kilkadziesiąt nowych elektromarketów.

– Na umocnienie naszej pozycji rynkowej z pewnością wpłynie również wzrost obrotów w już istniejących obiektach sieci sklepów Avans . Będzie to efekt planowanego remodelingu. Wprowadzimy najnowsze standardy wyposażenia i ekspozycji towaru w kilkudziesięciu sklepach. Mimo, iż dla branży nie jest to najlepszy czas, nie zwalniamy tempa. Ściśle współpracujemy z inwestorami, deweloperami oraz agencjami komercjalizującymi, działającymi w całej Polsce. Posiadamy sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów metrażowych, nawet do 1,5 tys. mkw. Wiele umów zostało już podpisanych, kolejne właśnie finalizujemy – dodaje Pietrzak.