Atrium: klub Pure Jatomi Fitness w Atrium Promenada

Atrium Promenada w Warszawie

Atrium Promenada w Warszawie

Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Promenada dołączyła sieć Pure Jatomi Fitness. Klub zajmie blisko 2,4 tys. mkw. powierzchni na drugim piętrze centrum. Otwarcie Pure Jatomi Fitness nastąpi 15 lutego br.

– Atrium Promenada jest przykładem centrum wielofunkcyjnego – powiedziała Barbara Pryszcz, COO Atrium Poland Real Estate Management. – Poza tradycyjną funkcją handlową, wychodzimy naprzeciw innym potrzebom naszych klientów. W kinie lub w jednej z naszych kawiarni czy restauracji można spędzić wolny czas, Panie mogą się zrelaksować w Instytucie Kosmetycznym Dr Ireny Eris, w przyszłym roku planujemy otwarcie przychodni medycznej Enel-Med. Teraz możemy również zaproponować aktywną formę wypoczynku w klubie fitness.

Klub Pure Jatomi Fitness w Atrium Promenada zaoferuje najnowsze formy treningu grupowego, wielofunkcyjne systemy do ćwiczeń siłowych, nowoczesny sprzęt do ćwiczeń cardio z ekranami TV (m.in. bieżnie, orbitreki, rowery treningowe, ergometry) i salę do indoor cyclingu. W dwóch salach fitness będą odbywać się takie zajęcia, jak: joga, pilates, TBC, ABT, step, zumba, zdrowy kręgosłup, fitball czy stretching. Fani nowoczesnego treningu ogólnorozwojowego X-fit TM będą mieli do dyspozycji rozbudowaną strefę ćwiczeń na siłowni. Klienci będą mogli skorzystać z porad kompetentnej kadry instruktorskiej oraz zaplanować indywidualne ćwiczenia z osobistym trenerem. Klub będzie dysponował również strefą relaksu, w której będzie można skorzystać z sauny. Na stronie www.purejatomi.pl można pobrać darmową wejściówkę i wypróbować ofertę klubu.

Obecnie Pure Health & Fitness ma 32 kluby w Polsce a do sieci Pure Jatomi należy również kilkadziesiąt klubów za granicą (m.in. w Czechach, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Indonezji, Malezji). Misją firmy jest propagowanie aktywnego stylu życia, będącego źródłem zdrowia i pozytywnej energii. Członkowie społeczności klubowej przy pomocy wykwalifikowanej kadry trenerskiej uczą się nie tylko zasad efektywnego treningu, ale również odpowiedniego sposobu odżywiania oraz rozwijania motywacji. Pure Jatomi to również miejsce spotkań, relaksu, miejsce gdzie można nawiązać nowe znajomości i w przyjemnej atmosferze spędzić czas w klubowej kawiarni, kawiarence internetowej, a w klubach Platinum w saunach i na basenie.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Wallis, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple , Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Electro World, Camaieu, Burton, Boardriders, Almi Décor. Atrium Promenada posiada parking na 1,5 tys. miejsc.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016