Monnari: nowe salony w pierwszym kwartale 2013

Monnari

Monnari

Sieć Monnari oferująca elegancką odzież dla kobiet ma obecnie 102 salony zlokalizowane na terenie całego kraju. Monnari Trade SA, właściciel sieci planuje dalszą ekspansję na polskim rynku.

– W najbliższym czasie planujemy otwarcie salonu o powierzchni blisko 150 mkw. w Galerii Jantar w Słupsku. Obecnie jesteśmy także na etapie negocjowania trzech kolejnych umów najmu. Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami galerii handlowych w Jeleniej Górze, Gorzowie Wielkopolskim oraz w Inowrocławiu. Szczegóły poznamy do końca pierwszego kwartału – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Paulina Jędraszczyk z działu odpowiadającego za ekspansję sieci, Monnari Trade SA.

W ostatnim czasie spółka otworzyła nowe salony m.in. w Galerii Echo w Kielcach, Porcie Łódzkim, Galerii Rzeszów oraz CH w Szczecinie. Monnari Trade SA otwiera sklepy o powierzchni od 150 mkw. do 200 mkw. w galeriach i centrach handlowych w większych miastach w Polsce.

Spółka sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, salonach outletowych oraz w sklepie internetowym. Najwięcej salonów ma w województwie śląskim, dolnośląskim, mazowieckim, małopolskim.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Oferuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia.  Długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie dotychczasowej pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.

Ostatnio spółka sprzedała za 10,45 mln zł netto, spółce Centrum-Wasiak Sławomir działkę o powierzchni 1,6 ha przy ul. Kilińskiego w Łodzi. Jest to druga działka, której firma pozbyła się ostatnio. W grudniu zeszłego roku Monnari Trade za 900 tys. zł zbyło teren w Łodzi o powierzchni 1 tys. mkw. na rzecz ADM Markiewicz i Wspólnicy.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska