Grupa Muszkieterów: szybsza ekspansja Bricomarché na wschodzie Polski

Bricomarche

Bricomarche

– Województwa wschodniej Polski zmieniają się na naszych oczach: lokalizowanych jest tutaj coraz więcej inwestycji, rozkwita turystyka, rozwija się handel. To olbrzymi potencjał także dla rynku supermarketów – wyjaśnia Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Grupa Muszkieterów, sieć franczyzowa działająca w kategorii supermarketów spożywczych oraz typu dom i ogród, przyspiesza ekspansję na wschodzie Polski.

13 lutego 2013 roku w Nisku odbyło się otwarcie 88 supermarketu typu dom i ogród Bricomarché w Polsce. Jest to pierwszy sklep Bricomarché w województwie podkarpackim.

Dodatkowo Grupa Muszkieterów konsekwentnie realizuje koncepcję tworzenia kompleksów handlowych, tzw. Rynków Muszkieterów. Również w Nisku supermarkety Bricomarché i Intermarché funkcjonują w bliskim sąsiedztwie.

1653 mkw. powierzchni sprzedaży nowego Bricomarché podzielone jest na cztery główne działy: budowanie, dekoracja, majsterkowanie oraz ogród, w których znajduje się około 20 tys. produktów. Przy sklepie znajduje się również wiata na produkty z działu budowlanego o powierzchni 355 mkw. oraz ogród zewnętrzny o powierzchni ponad 1,2 tys. mkw. Obok sklepu znajduje się parking na blisko 160 samochodów.

Sklepy sieci Bricomarché lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu dom i ogród Bricomarché.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 181 supermarketów Intermarché oraz 88 sklepów Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 7 krajach: w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach.  Sieć obejmuje łącznie 3,5 tys. sklepów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016