Jury wybrało najlepsze marki w kategorii Children’s Retailer of the Year 2013

SCF 2013 Spring Edition

SCF 2013 Spring Edition

– Kilka marek oferujących artykuły dziecięce szczególnie wyróżnia się na tle konkurencji. Dwie otwierają placówki o bardzo dużych powierzchniach. Trzecia oferuje produkty dla rodziców, którzy wydają znacznie więcej pieniędzy na swoje dzieci. Wybrane przez nas marki będą rywalizować o tytuł Children’s Retailer of the Year 2013 – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Piotr Kaszyński z firmy Cushman & Wakefield, członek Jury Shopping Center Forum 2013 Spring Edition.

Jury nominowało do nagrody na najlepszą firmę oferującą asortyment dziecięcy marki Smyk, Toys”R”Us, Mothercare.

– Marka Toys”R”Us zadebiutowała na naszym rynku stosunkowo niedawno. Brand został wytypowany przez Jury przede wszystkim dzięki bardzo dużej ofercie skierowanej do dzieci w różnym wieku. Sklepy tej sieci zajmują bardzo rozległe powierzchnie w centrach handlowych – dodaje Piotr Kaszyński.

– Polska sieć Smyk również wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim liczbą salonów. Marka jest obecna w dużej części centrów handlowych. Posiada bardzo bogatą ofertę, ale także otwiera salony w kilku formatach, w tym megastore – dodaje specjalista.

– Z kolei Mothercare to marka, które posiada zupełnie inną strategię sprzedaży niż wcześniej wymienione brandy. Ubrania oferowane przez firmę są nieco droższe i skierowane do innych klientów – twierdzi Piotr Kaszyński.

W skład Jury wchodzą: Klaudia Woźniak (Colliers International), Ewa Ściubidło (BOIG), Patrycja Dzikowska (Jones Lang LaSalle), Renata Kusznierska (Savills), Piotr Kaszyński (Cushman & Wakefield) i Maciej Celmer (Mallson). Ocenie Jury podlegają wszystkie sieci handlowe i inni najemcy działający w centrach handlowych na terenie Polski.

Pozostałe kategorie to:

– SCF Fashion Retailer of the Year 2013
– SCF Women’s Fashion Retailer of the Year 2013
– SCF Men’s Fashion Retailer of the Year 2013
– SCF Multichannel Retailer of the Year 2013
– SCF Luxury Retailer of the Year 2013
– SCF Sport & Fitness Retailer of the Year 2013
– SCF FMCG Retailer of the Year 2013
– SCF Leisure Retailer of the Year 2013
– SCF Outlet Retailer of the Year 2013
– SCF Health & Beauty Retailer of the Year 2013
– SCF Young Fashion Retailer of the Year 2013
– SCF Newcomer Retailer of the Year 2013
– SCF Best Expansion Retailer of the Year 2013
– SCF Multimedia Retailer of the Year 2013
– SCF Cafe & Food Retailer of the Year 2013
– SCF Discount Retailer of the Year 2013
– SCF Multibranding Retailer of the Year 2013

W każdej z 18 kategorii Jury przyznało po trzy lub dwie nominacje. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród odbędzie się 7 marca 2013, podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Więcej informacji na temat wydarzeni na stronie www.scf.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016