Market Jula
Market Jula

W 2013 roku firma Jula Poland planuje otwarcie trzech marketów w Polsce. Obecnie szwedzka sieć posiada 7 placówek na terenie naszego kraju.

Pierwsze otwarcie w tym roku będzie miało miejsce 1 marca w Centrum Handlowym Europa Centralna w Gliwicach.

– Wybierając lokalizację i planując otwarcia kolejnych sklepów nie mogliśmy zapomnieć o Śląsku. Jestem dumny, że nasz 8. sklep powstanie w Gliwicach w CH Europa Centralna, jednym z największych komercyjnych obiektów w Polsce i Europie – nie mogło nas tam zabraknąć – mówi Daniel Adamiuk, Country Manager Jula.

– Dodatkowo otwieramy sklep w momencie, kiedy dowiedzieliśmy się o przyznaniu nam szczególnej nagrody – Laura Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2013. To dla nas wielkie wyróżnienie, ponieważ jest przyznawane przez samych klientów i oznacza, iż pomimo stosunkowo niedługiego czasu działania na polskim rynku, Jula zdobyła już ich sympatię – dodaje Daniel Adamiuk.

Market sieci w CH Europa Centralna zajmie powierzchnię około 3 tys. mkw. Sklep będzie oferował asortyment ponad 13 tys. produktów, w tym marki własne niedostępne w innych sieciach. W sklepie znajdzie zatrudnienie 25 pracowników oraz dodatkowo pracownicy firm zewnętrznych.

W 2013 roku Jula Poland sp. z. o.o. planuje uruchomienie dwóch kolejnych  punktów handlowych: dwa mają powstać na Śląsku, jeden w Wielkopolsce.

Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach sieci klienci mogą znaleźć wszystko co jest potrzebne do renowacji np. domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie Jula znajdują się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze.

Firma Jula AB zatrudnia ponad 2 tys. osób w 59 sklepach – 35 w Szwecji, 17 w Norwegii oraz 7 w Polsce. Obroty koncernu w 2011 roku to 3,6 miliardów koron.