Jean-Pierre Meunier
Jean-Pierre Meunier

Grupa Muszkieterów jest właścicielem  ponad 3,5 tys. punktów sprzedaży w Europie działających w ramach sześciu sieci – Intermarché, Netto, Bricomarché, Brico Cash, Roady i Poivre Rouge.

W 2012 roku w Europie Grupa osiągnęła obroty na poziomie 39,1 mld euro, co oznacza wzrost o 5,6 proc. w stosunku do roku 2011.

Wysokie obroty, w opinii zarządu, osiągnięto dzięki nowym strategiom opracowanym i wdrażanym w 2012 roku.

Przedstawiciele spółki zapowiadają, że w 2013 r. nadal będą dążyć do zapewnienia konkurencyjnych cen, kontynuowania polityki innowacyjności i polityki usługowej oraz zdobywania nowych powierzchni i specjalistycznego doświadczenia w zakresie dystrybucji i przemysłu.

– W trudnym kontekście ekonomicznym, rok 2012 był pomyślnym czasem dla naszych przedsiębiorców i pracowników, dobre wyniki osiągnęliśmy zwłaszcza w sektorze spożywczym we Francji. Dzięki temu możemy potwierdzić dzisiaj trwałość naszego wyjątkowego modelu, który z pewnością przyczynił się do sukcesu zaobserwowanego w ciągu ostatnich miesięcy. Jesteśmy przygotowani do podjęcia kolejnych działań, naszym zamiarem jest kontynuowanie tendencji wzrostowej w 2013 roku – mówi Jean-Pierre Meunier, prezes spółki cywilnej Muszkieterów.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów w Polsce liczy obecnie 181 supermarketów Intermarché oraz 88 sklepów Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 7 krajach: w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach.  Sieć obejmuje łącznie 3,5 tys. sklepów.

Na świecie Grupa Muszkieterów na koniec 2012 roku miała łącznie ponad 3,5 tys. i zarządzała 5,4 mln mkw. powierzchni sprzedaży.