Wizualizacja Atrium Felicity

Do grona najemców lubelskiego centrum handlowego Atrium Felicity dołączyły sklep sportowy Martes Sport oraz sklep z odzieżą Diverse. Ponadto salony marek: H&M, Carry i CCC zdecydowały się na znaczące powiększenie pierwotnie planowanej powierzchni swoich lokali. Grono punktów usługowych centrum wzbogaci również pralnia sieci 5aSec.

Atrium Felicity jest już skomercjalizowane w blisko 82 proc., uwzględniając list intencyjny z salonem Media Saturn. Otwarcie obiektu jest planowane na koniec 2013 roku.

Martes Sport to wielkopowierzchniowe sklepy z artykułami sportowymi. W Atrium Felicity Martes Sport zajmie 350 mkw. powierzchni. Będzie to pierwszy salon tej marki w Lublinie i trzeci, po Świdniku i Zamościu, w regionie. Ofertę sportową w centrum będzie można znaleźć również w salonach takich marek jak: Intersport, Adidas, czy Nike, a wielbiciele tego typu aktywności będą mogli skorzystać z klubu Pure Jatomi Fitness.

Diverse jest jedną z wiodących firm odzieżowych w Polsce. W Atrium Felicity Diverse zajmie powierzchnię 195 mkw. Salon ten poszerzy ofertę modową centrum, którą na chwilę obecną reprezentują takie marki jak m.in.: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Cubus, Carry, czy New Yorker.

– Najemcy dostrzegają potencjał Atrium Felicity, o czym świadczy fakt, że decydują się na powiększanie pierwotnie zakładanej powierzchni swoich lokali – mówi Barbara Pryszcz, Chief Operating Officer Atrium Poland Real Estate Management. – Salon H&M będzie większy o ponad 200 mkw. niż komunikowaliśmy dotychczas i zajmie prawie 2 tys. mkw. powierzchni centrum. Marka Carry zdecydowała się na blisko dwukrotnie większy sklep o powierzchni ponad 1,1 tys. mkw., a salon z obuwiem CCC powiększy się trzykrotnie i zajmie ponad 700 mkw. Otwarcie Felicity będzie pierwsze, wśród planowanych w Lublinie inwestycji i wiele marek potwierdziło swoją lokalizację właśnie w naszym centrum.

Wśród punktów usługowych w Atrium Felicity pojawi się również pralnia znanej sieci 5aSec, o powierzchni blisko 60 mkw. Klienci centrum będą mogli skorzystać również z usług optyka, biura podróży, punktu naprawy obuwia, czy kantoru.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermatkerów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Kolporter, Travel Planet, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD, i wiele innych. Inwestor podpisał również list intencyjny z salonem Media Saturn. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Do dyspozycji klientów będzie parking na 3 tys. miejsc.
Z początkiem października ubiegłego roku inwestor uruchomił stronę internetową projektu: www.atrium-felicity.pl na której można uzyskać najnowsze informacje o realizacji inwestycji oraz na bieżąco śledzić postępy z placu budowy dzięki podglądowi z kamery tam zainstalowanej.

W Polsce Atrium posiada 21 działających centrów handlowych (m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu). Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie.