H&M: wzrost sprzedaży w styczniu 2013

Witryna H&M

Witryna H&M

Spółka odzieżowa H&M w styczniu 2013 roku zanotowała wzrost sprzedaży ogółem o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2012. Natomiast sprzedaż w porównywalnych jednostkach (katalogi sprzedaży, sklepy stacjonarne i e-sklepy funkcjonujące na rynku przez co najmniej rok budżetowy) spadła o 4 proc. Na koniec stycznia br. liczba sklepów należących do spółki wynosiła 2808.

W 2012 roku sieć H&M otworzyła 14 placówek w Polsce, zamykając rok z liczbą 103 salonów. Polska była jednym z krajów, w którym firma otworzyła najwięcej salonów. Ponadto w Polsce grupa zdecydowała się na uruchomienie pierwszych dwóch salonów marki COS. Przedstawiciele H&M twierdzą, że wciąż widzą duży potencjał w takich krajach jak: Polska, Rosja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy i Francja.

W 2012 roku sprzedaż sieci odzieżowej H&M w naszym kraju wyniosła prawie 2,95 mld koron szwedzkich. Tym samym grupa H&M zanotowała w Polsce coroczny wzrost sprzedaży o 7 procent.

Oprócz flagowej marki H&M, grupa obejmuje także brandy: COS, Monki, Weekday and Cheap Monday, H&M Home. Firma przygotowuje się też do otwarcia pierwszych salonów & Other Stories. Grupa H&M posiada ponad 2808 sklepów na 48 rynkach i zatrudnia ponad 104 tys. pracowników.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016