Charley's Philly Steaks: 100 punktów w Polsce w ciągu 5-6 lat

Charley`s Philly Steaks

Charley`s Philly Steaks

W marcu na polskim rynku zadebiutuje amerykańska sieć fastfoodowa Charley`s Philly Steaks. Pierwszy lokal zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Blue City.

Firma Neelam sp. z o.o., która posiada master-licencję na prowadzenie restauracji Charleys na polskim rynku, planuje na początek uruchomić od 3 do 4 lokali. W pierwszej kolejności powstaną lokale własne w Warszawie.

– Dolecowo na polskim rynku planujemy otworzyć około 100 lokali w ciągu 5 – 6 lat. Zaczynamy od otwierania lokali własnych, ale z czasem chcemy znaleźć partnerów franczyzowych  – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Emilia Tomaszewska, Menedżer Operacyjny Charley`s Philly Steaks w Polsce, Neelam sp. z o.o.

Miasta w których spółka planuje ekspansję w pierwszej kolejności to poza Warszawą Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice i Gdańsk. Lokale sieci będą miały od 50 do 70 mkw. powierzchni i będą otwierane w dwóch formatach.

Charley’s Philly Steaks to koncept przygotowany do food courtów. W centrum każdego punktu będzie  grill, przy którym kucharze będą przygotowywać specjalność sieci – steki na oczach klientów.

Na świecie działa obecnie ok. 500 restauracji Charley’s. Pierwsza powstała w 1986 r. w USA, w stanie Ohio. Od 1991 r. sieć rozwija się w systemie franczyzowym. Obecna jest w 20 krajach na czterech kontynentach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016