Taranko
Taranko

Taranko sp. z o.o., właściciel marki modowej Taranko, która obecnie ma 35 salonów zlokalizowanych na terenie kraju, w połowie lutego 2013 roku uruchomił sklep on-line.

– Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni wynikami, które generuje sklep internetowy. Klientami są najczęściej osoby z miejscowości w których nie ma sklepu stacjonarnego Taranko. Sporo zamówień przychodzi także zza granicy – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Jerzy Taranko, prezes Taranko sp. z o.o.

Sklep internetowy www.e-taranko.com działa od połowy lutego tego roku. Ceny w e-sklepie Taranko są identyczne z cenami w salonach stacjonarnych. Aby dokonać zakupu on-line należy się wcześniej zarejestrować. Wysyłka zamówienia jest realizowana w ciągu 72 godzin od zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy wysyłki uzależniony jest od rodzaju wybranej wysyłki. W przypadku gdy wysyłki dokonuje się za pomocą kuriera DPD czas dostarczenia wynosi 1-2 dni, natomiast w przypadku Poczty Polskiej czas dostarczenia to 3-5 dni. Czas dostawy poza granice Polski różni się w zależności od kraju zamawiającego.

Płatności za zamówiony towar można dokonać za pomocą zwykłego przelewu na rachunek bankowy albo gotówką do rąk kuriera, gdy wcześniej wybrano opcję dostawy za pobraniem. Jeżeli wartość zamówienia przekroczy 1000 zł wysyłka odbywa się na koszt e-sklepu Taranko. Przesyłki dostarczane są na obszarze całego świata.

W sprzedaży internetowej Taranko znajdzie się pełna kolekcja Wiosna-Lato 2013, a także kolekcje wcześniejsze. Docelowo na stronie e-sklepu Taranko pojawią się inspirujące podpowiedzi stylizacyjne i blog modowy.

Polska marka Taranko istnieje od 1987 roku. Oferuje ubrania dla kobiet w rozmiarach 34-42. Ubrania są szyte w krótkich seriach. Kolekcje uzupełniają dodatki np. szale, paski, torebki oraz różnorodna biżuteria.

Obecnie w sieci działa 35 sklepów w dużych miastach na terenie kraju. Taranko sp. z o.o prowadzi salony własne, franczyzowe oraz outletowe. Średnia powierzchnia sklepów otwieranych przez spółkę to 100-120 mkw.