Neinver: modernizacja oferty restauracyjnej w Outlet Factory Ursus

Domowe Smaki

Domowe Smaki

W połowie lutego 2013 roku do grona najemców Centrum Outlet Factory Ursus dołączyła sieć restauracji Domowe Smaki. Ideą restauracji jest samodzielna kompozycja posiłku przez klienta.

– Bardzo zależało nam na stworzeniu nowego miejsca, w którym nasi klienci będą mogli posilić się i odpocząć. Domowe Smaki doskonale wpisują się w ideę smart shoppingu, którą promujemy. Klient sam komponuje posiłek, dzięki temu decyduje ile za niego zapłaci. Samoobsługowa forma restauracji oszczędza czas, a nasi klienci nie muszą czekać na realizację zamówienia i są obsługiwani na bieżąco –– mówi Anna Zawadzka, dyrektor centrum Factory Ursus.

Nowo otwarty lokal wykorzystuje system sprzedaży jedzenia na wagę. W menu znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej oraz włoskiej, pieczone mięsa, sałatki jak również ciasta i desery.

Factory Warszawa Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm m.in. takich jak: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimisimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.

Marka Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory – cztery  w Hiszpanii  oraz  cztery w Polsce – w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw.

Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016