Outlet Białystok
Outlet Białystok

Do grona najemców Outletu Białystok, obiektu realizowanego przez BOIG –The Blue Ocean Investment Group, dołączyły  marki sportowe Adidas i Reebok oraz polska sieć odzieżowa Molton. Nowi najemcy łącznie zajmą powierzchnię prawie 500 mkw.

Outlet Białystok będzie centrum wyprzedażowym zlokalizowanym w północno – wschodniej Polsce. Propozycję handlową obiektu stworzą sieci  modowe, outdoorowe oraz sportowe m.in.: Adidas i Reebok oraz Molton na podstawie podpisanych w ostatnich dniach umów najmu.

– Nowi najemcy stworzą szeroką i zróżnicowaną ofertę handlową. Molton, marka proponująca modę damską, od blisko ćwierćwiecza ceniona jest przez klientki lubiące klasyczną elegancję. Natomiast oferta obu firm sportowych, znanych z ciekawego wzornictwa oraz dobrej jakości obuwia przypadnie do gustu wszystkim mieszkańcom regionu – mówi  Jan Wciślak, Leasing Manager, BOIG.

Outlet Białystok zostanie otwarty w listopadzie 2013 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 700 samochodów.

Ofertę Outletu Białystok uzupełni hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann,  Jysk oraz strefa food-court. Realizacją inwestycji tj. budową, komercjalizacją oraz zarządzaniem obiektem zajmie się firma BOIG –The Blue Ocean Investment Group.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 10 lat  świadczy usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji.

Grupa BOIG to spółki, które świadczą usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.