FootFall Index Polska: odwiedzalność w centrach handlowych wzrosła rok do roku

Centrum Handlowe

Centrum Handlowe

Ostatnie wyniki FootFall Index Polska nie były zbyt pozytywne. Centra handlowe odwiedzało mniej osób niż w zeszłym roku, frekwencja spadała z tygodnia na tydzień aż do teraz. W końcu wyniki odbiły się w obu porównaniach.

Wzrost zainteresowania klientów centrami handlowymi wystarczył do poprawy zeszłorocznego wyniku o 0,8 proc. Wynik w odniesieniu tydzień do tygodnia wyniósł 9,6 proc.

Analitycy przewidują jeszcze lepsze wyniki w przyszłych tygodniach. Mają się do tego przyczynić trwające ferie zimowe w wielu miejscowościach, duże opady śniegu zapowiadane na najbliższe dni oraz zwiększone zainteresowanie zakupami w związku z pojawieniem się nowych kolekcji w sklepach.

Cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych prowadzi irlandzka firma badawcza Experian plc. Ma ona siedzibę w Dublinie. Polskę obsługuje berlińskie biuro firmy, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.

Experian dane do analiz zbiera w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska