C&A: otwarcie pierwszego salonu w Lublinie

Kampania C&A

Kampania C&A

Kolejna, znana marka modowa dołącza do najemców lubelskiego Atrium Felicity. Pierwszy salon C&A w Lublinie zajmie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni. Po podpisaniu umowy poziom komercjalizacji projektu wzrósł do blisko 84 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.

C&A jest obecnie jedną z wiodących firm odzieżowych w Europie, posiada ponad 1 500 sklepów w 20 krajach. W Polsce pod tą marką funkcjonują 64 sklepy.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż pierwszy sklep C&A w Lublinie zostanie otwarty w Atrium Felicity – mówi Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska sp. z o.o. – Będzie to sklep jednopoziomowy z bardzo bogatą ofertą modnych ubrań i dodatków dla całej rodziny i po korzystnych cenach. Wierzymy, że szybko pozyskamy grono lojalnych klientów na tym nowym rynku.

– Najemcy dostrzegają i doceniają potencjał Atrium Felicity – mówi Barbara Pryszcz, chief operating officer, Atrium Poland Real Estate Management. – Podpisujemy umowy z najbardziej znanymi markami, wiele z nich zajmuje znaczące powierzchnie, nawet powyżej 1 tys. mkw. Mając taki dobór sklepów, siła oddziaływania centrum będzie wykraczać daleko poza granice samego Lublina, przyjmując tym samym rolę centrum regionalnego.

Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki m.in.: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko.

Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na koniec 2013 roku.

Inwestor podpisał również list intencyjny z salonem Media Saturn. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016