Kampania nowej marki odzieżowej Sinsay

Do końca roku spółka LPP uruchomi ponad 50 sklepów nowej marki odzieżowej Sinsay.  – Już 1 marca br. otworzymy 5 sklepów Sinsay w centrach handlowych m.in. w Galerii Malta w Poznaniu, w rzeszowskim Millenium Hall i Galerii Rzeszów , w łódzkiej Manufakturze oraz w DH Renoma we Wrocławiu. Natomiast 4 kwietnia uruchomimy pierwszy sklep w Warszawie w CH Atrium Reduta – powiedziała portalowi Retailnet Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay LPP SA.

– Do końca czerwca sieć Sinsay będzie liczyć 28 sklepów. W tym roku planujemy również uruchomić sklep internetowy nowej marki – dodała Marta Ożóg-Orzegowska.

Marka Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Odzież brandu przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay powierzchnią będą zbliżone do Croppa i House, mieszcząc się w przedziale 200-400 mkw. Sklepy zlokalizowane będą przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Spółka LPP w 2013 roku planuje przeznaczyć około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów marek: Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Prognozowane zwiększenie powierzchni sprzedaży to 145 tys. mkw., co oznacza wzrost o 33 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.