Stokrotka: kolejny market w warszawskiej galerii

Galeria Stokrotka

Galeria Stokrotka

W Galerii Pod Dębami przy ulicy Pasłęckiej w najbliższych dniach zostanie otwarty market sieci spożywczej Stokrotka. Będzie to 203. market tej sieci.

Typowa powierzchnia handlowa Stokrotek wynosi od 400 do 800 mkw. Nowy market również będzie dysponował powierzchnią mieszczącą się w tym przedziale.

W ofercie supermarketu znajdzie się do 20 tys. pozycji asortymentowych. W Stokrotkach dostępne są też produkty lokalne od regionalnych dostawców oraz marki własne (ok. 350 pozycji).

Firma Stokrotka sp. z o.o. poza supermarektami pod własnym logo, buduje także galerie handlowe Stokrotka. Spółka zapowiada otwarcia kilku centrów handlowych Stokrotka w 2013 roku. Najbliższe planowane jest we Wrocławiu.

W centrach handlowych spółki znajdują się supermarkety Stokrotka, a także sklepy i lokale handlowo-usługowe. W listopadzie 2012 roku spółka otworzyła Galerię w Boguchwale pod Rzeszowem, a w grudniu powstały obiekty w Lublinie i Krakowie.

Galerie handlowe Stokrotka znajdują się zarówno na osiedlach większych miast, jak i w mniejszych miejscowościach. W większości obiektów centralne miejsce zajmuje supermarket Stokrotka. W pasażu funkcjonują lokale handlowo-usługowe takie jak apteki, kwiaciarnie, butiki odzieżowe czy drogerie.

Największe centra handlowe Stokrotka mierzą ponad 4,2 tys. mkw. Tego typu obiekt znajduje się m.in. w Tychach. Najemcami galerii Stokrotka są także znane sieci tj. Pepco, Rossmann czy Media Expert. W galeriach poza Stokrotką znajduje się od kilku do kilkudziesięciu najemców.

Stokrotka sp. z o.o. to spółka z polskim kapitałem. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 202 sklepy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016