Briju
Briju

Marka jubilerska Briju systematycznie powiększa ilość posiadanych sklepów. W 2012 roku pod szyldem gnieźnieńskiej spółki zadebiutowały aż 44 salony. Tak dynamiczna ekspansja jest kontynuowana również w bieżącym roku, gdyż od stycznia 2013 roku powstało 5 kolejnych sklepów.

Rok 2012 był dla Briju SA początkiem realizacji nowej strategii rozwoju, której ważnym elementem było pozyskiwanie punktów partnerskich do sprzedaży biżuterii. W sumie, na terenie całego kraju, w ubiegłym roku powstało ich aż 44.

W pierwszych tygodniach 2013 roku otwarte zostały nowe punkty partnerskie. We Włocławku spółka nawiązała współpracę z firmą jubilerską Kress, a tym samym marką Briju obrandowano cztery punkty sprzedaży, m.in. na Placu Wolności i w Centrum Handlowym Wiślanin. Ponadto został otwarty kolejny sklep w galerii CH Cegielski w Koszalinie.

– Podpisujemy kolejne umowy handlowe i wciąż poszukujemy nowych lokalizacji na terenie całego kraju – mówi Przemysław Piotrowski, prezes marki Briju SA. – Wraz z tworzeniem nowej strategii rozwoju powstała koncepcja wizerunkowa salonów, która w skuteczny sposób eksponuje zalety wszystkich kolekcji Briju. Innowacyjna aranżacja wnętrz wpływa na wzrost rozpoznawalności marki i skutecznie przyciąga nowych klientów.

W ofercie Briju znajdują się produkty jubilerskie, z których większość powstaje w Gnieźnie, w głównej siedzibie spółki. Ofertę Briju wyróżniają diamenty o nazwie Crisscut, pochodzące z Nowego Jorku, na których sprzedaż w Polsce spółka ma wyłączność. Kamienie te, dzięki odpowiedniej obróbce, świecą blaskiem nawet o 30 procent większym niż inne diamenty.