Kasztelania City Centre
Kasztelania City Centre

Proces komercjalizacji Kasztelania City Centre w Chrzanowie przebiega zgodnie z planem. W pierwszym kwartale 2013 r. poziom komercjalizacji przekroczy 70 proc.

Spółka Adept Investment zakończyła kolejny etap komercjalizacji Kasztelanii City Centre w Chrzanowie. Do grona najemców galerii dołączyły znane marki odzieżowe należące do spółki LPP: Reserved o powierzchni 1000 mkw., natomiast po 350 mkw. będą miały salony Cropp Town, Mohito oraz House.

W Kasztelanii nie zabraknie również debiutanckiego brandu marki Sinsay (300 mkw.), której asortyment przeznaczony jest dla nastolatek i młodych kobiet.

Oprócz marek odzieżowych projekt wyróżnia największy w regionie supermarket Intermarche o powierzchni 2800 mkw. oraz market elektroniczny Avans o pow. 1080 mkw.

Projekt inwestycyjny Kasztelania City Center będzie największym i najnowocześniejszym tego typu obiektem w Chrzanowie. Wysoki standard, ergonomiczna przestrzeń oraz przestronne wnętrza zaprojektowano ze szczególną dbałością o funkcjonalność obiektu.

Dodatkowo perfekcyjnie zaaranżowane otoczenie Kasztelanii wraz z bezpośrednim dostępem do obwodnicy miasta jak i autostrady A4 zapewnią nową jakość na rynku centrów handlowych w regionie Chrzanowa.

Adept Investment sp. z o.o. jest partnerem inwestycji odpowiedzialnym m.in. za komercjalizację projektu.

Spółka na Shopping Center Forum 2013 oprócz Kasztelanii zaprezentuje i zainauguruje nowy projekt galerii handlowej, która zlokalizowana będzie w Warszawie. Szczegóły tej inwestycji zostaną przekazane potencjalnym najemcom bezpośrednio na Shopping Center Forum 2013 Spring. Firma zaprezentuje swoje projekty na stoisku 4.4.