Neinver: nowy wystrój Calzedonia w Factory Wrocław

Salon Calzedonia

Salon Calzedonia

Outletowy sklep marki Calzedonia w Factory Wrocław zyskał odświeżony wystrój utrzymany w kontrastach bieli i czerni. Salon łączy ofertę marek Calzedonia i Intimissimi na łącznej powierzchni około 300 mkw.

– Obie włoskie marki są doskonale znane w Polsce. Nic więc dziwnego, że zdobyły sobie przychylność także wśród klientów Factory. Sklep posiada ofertę dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oferta obu marek zawsze cieszyła się ogromną popularnością – mówi Marta Kocik koordynator ds. marketingu w Centrum Factory.

– Najemca odnowił salon, dodając wystrojowi elegancji. Na otwarcie salonu po zmianach czekało wielu klientów, którym nowy wygląd sklepu z pewnością przypadnie do gustu – dodaje.

Factory Wrocław znajduje się w południowozachodniej części miasta, zaledwie 20 minut od śródmieścia. Centrum outletowe oferuje 90 salonów marek m.in.: Nike, Adidas, Vero Moda, United Colors of Beneton, Calvin Klein, Mango, Tatuum, Gino Rossi.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów sieci: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów działających w Polsce wynosi 64,5 mkw.

Centra outlet Factory są zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Reklama

Galeria Jurajska