Eurokiosk: przyspiesza ekspansja sieci Eurocafe

Eurocafe

Eurocafe

Eurocafe, sieć kawiarni zarządzana przez spółkę Eurokiosk zapowiada dalsze projekty biznesowe.

Na początku marca 2013 roku Eurocafe uruchomi kawiarnię w nowej Galerii MM, powstającej w Poznaniu. Nowy lokal znajdzie się na poziomie -1 Galerii MM.

– Zakładamy, że ze względu na lokalizację naszej kawiarni w pobliżu poznańskich uczelni, jej gośćmi będą przede wszystkim osoby młode spędzające czas w gronie znajomych – mówi Agnieszka Bayda, manager Eurocafe i zapowiada, że oferta kawiarni dostosowana zostanie  do różnorodnych potrzeb odwiedzających, zarówno kulturalnych jak i gastronomicznych.

Nowy lokal w Galerii MM ma ok. 80 mkw. powierzchni i stanowi połączenie kawiarni z salonem prasowym.

Z reguły Eurocafe powstają bowiem w sąsiedztwie dotychczasowych punktów sprzedaży czasem jako samodzielne placówki. To nie koniec planów biznesowych spółki, która zapowiada otwarcie kolejnych, również mobilnych punktów gastronomicznych oraz działania mające na celu wzrost rozpoznawalności poszczególnych marek franczyzowych.

Przewiduje się więc kontynuację dotychczasowych programów lojalnościowych. Planowana jest również organizacja koncertów, wystaw fotografii, spotkań z osobistościami ze świata kultury i sportu. Takie rozwiązanie sprawdziło się w przypadku innych lokali firmy – w Otwocku oraz w Pasażu Rondo w Poznaniu.

Eurocafe to sieć kawiarni opartych na systemie franczyzy, które wraz z markami Euro – Salon Prasowy i Euro-Snack są zarządzane przez Eurokiosk sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Charakteryzuje je oferowanie kawy w wielu odmianach, a także różnorodna oferta uwzględniająca lokalnych dostawców.

Oprócz Poznania (Galeria MM i Pasaż Rondo), kawiarnia działa także w Otwocku. Wkrótce planowane są otwarcia w kolejnych miejscach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016