E-commerce

Zarząd spółki Zeissia Poland sp. z o.o. właściciel serwisu zakupowego Vipsconti realizuje zapowiedziany plan ekspansji sklepów stacjonarnych.

Pierwszy sklep stacjonarny otwarto w grudniu 2012 roku w Bydgoszczy w Parku Handlowym Batory. Drugi działa od stycznia tego roku w poznańskiej Galerii Pestka. Kolejne otwarcie zaplanowano na marzec w Galerii MM w Poznaniu.

– W planach na 2013 jest otwarcie kolejnych 10 sklepów na terenie całego kraju, wyłącznie w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców. Powierzchnia lokali będzie oscylować średnio w okolicach 800-1000 mkw. (nie mniej niż 500 mkw.). Vipsconti chce dotrzeć do osób, które interesują się modą, dobrymi markami oraz najwyższą jakością wykonania. Przy tym nie muszą to być ludzie, którzy wydają na zakupy duże pieniądze, nasze obniżki sięgają 80 proc. czyniąc wysokojakościowe produkty dostępnymi praktycznie dla każdego – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Marek Szpak z działu ekspansji Zeissia Poland sp. z o.o.

Zeissia Poland zamierza otwierać salony własne – zarządzane oraz utrzymywane wyłącznie przez Zeissia Poland sp. z o.o., franczyzowe bądź oparte o model inwestycyjny – system współpracy przeznaczony dla inwestorów, którzy są zainteresowani uzyskaniem maksymalnego profitu finansowego przy zerowym udziale w budowie  i prowadzeniu samej placówki .

Zeissia prowadzi sieć sklepów pod nazwą  Vipsconti Brands Shop. W ofercie znajduje się ten sam  asortyment, który jest dostępny również w klubie zakupowym Vipsconti.com.

W salonach Vipsconti Brands Shop można kupić produkty takich marek jak m.in. Home&Decor, Diesel, Calvin Klein, Dolce&Gabbana, Armani, Boss, Tommy Hilfiger.