Marilyn: na SCF 2013 będziemy szukać lokalizacji pod nowe punkty sprzedaży

Salon Marilyn

Uczestnikami Shopping Center Forum 2013 Spring Edition będą między innymi przedstawiciele marki Marilyn. Salony sieci oferują szeroką gamę rajstop oraz pończoch. Punkty sprzedaży firmy w większości znajdują się w centrach handlowych na terenie kraju.

– Na Forum przede wszystkim będziemy szukać lokalizacji zarówno pod własne, jak i franczyzowe salony. Planujemy także kolejne otwarcia wysp w obiektach handlowych – mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, kierownik ds. rozwoju Marilyn.

Firma w ostatnim czasie podpisała już umowy najmu z obiektami handlowymi w Szczecinie, Łomży i Gorzowie. Docelowo w 2013 roku ma zostać otwartych 10-15 sklepów oferujących produkty marki.

Salony marki zostaną otwarte w Outlet Park Szczecin, Galerii Veneda w Łomży i Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Kolejne sklepy mają się znaleźć też w CH M1 Poznań, Galerii Olimpia w Bełchatowie, a także zostanie otwarta wyspa handlowa w CH Alfa w Olsztynie.
Lokale marki mierzą średnio od 20 do 60 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw.

Obecnie w Polsce działa ponad 20 salonów własnych marki oraz kilka sklepów franczyzowych. Firma wciąż poszukuje nowych partnerów biznesowych, którzy chcą prowadzić salony Marilyn.

Firma współpracuje też z sieciami tj.: Rossmann, Auchan czy od niedawna z Drogerią Natura. Marilyn współpracuje z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 20 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno luksusowy asortyment, jak i produkty klasyczne.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016